Rekomenduoju jūsų „Paieškos laiką“, kad sutrumpintumėte „paieškos laiką“, siūlau sutelkti dėmesį į šias konkrečias sritis: viltis ir svajones. Ko klientas labiausiai nori pasiekti. Skausmas ir baimė. Ko klientas nori išvengti arba nuo ko jis pabėga. Kliūtys ir neaiškumai. Viskas, kas trukdo ar trukdo jūsų klientui pasiekti savo tikslų. Jei galite rasti atsakymus į šiuos klausimus tirdami savo tikslą, jūsų pardavimo laiškas turi didelę sėkmę. Laiško žingsnis: , žingsniai: Pavadinimas Visada atsiminkite pavadinimą arba, jei norite italų kalba, pavadinimas yra svarbiausia įtikinamo pardavimo laiško dalis.
Tai elementas, kuris lemia skaitytojo įsitraukimą ir leidžia jam skaityti pardavimo Fakso sąrašai laišką. Yra keletas būdų, kaip užtikrinti, kad parašysite veiksmingą antraštę. Pirma, visada atsiminkite, kam rašote. Ar jūsų gavėjai jau susisiekė su jumis? Ar jau žinai savo įmonę ir darbą? Ar jis jau parodė tavimi susidomėjimą? Mano pasiūlymas yra parašyti antraštę, kurioje būtų nurodyta, kokio tipo kontaktas jau buvo su potencialiu klientu.Jis užpildė formąAr užpildė formą? Ar jis atsisiuntė brošiūrą ar vadovą? Ar pirmiausia turėčiau parašyti pardavimo laiško pavadinimą ar turinį? Vienas patarimas, kurį norėčiau jums duoti, yra parašyti pardavimo laiško pavadinimą sukūrę likusį el. laišką.
Kai parašysiu pardavimo laiško turinį ir puikiai suformuluoju pagrindinį jo argumentą, norėčiau parašyti pavadinimą, kuris puikiai atitinka turinį. Paprastai rašyti įtikinamą pavadinimąKaip parašyti įtikinamą pavadinimą? Paprastai kalbant, antraštės su klausimais dažniausiai tinka „šaltam pardavimui“. Kita vertus, į naudą ir naudą orientuotos antraštės geriausiai tinka įtikinamiems pardavimo laiškų gavėjams, kurie jau įveikė vieną ar kelis rinkodaros kanalo žingsnius. Paskutinis esminis jūsų pardavimo laiško pavadinimo punktas yra paantraštė.
|